wtorek, 3 stycznia 2012

Pokolenie C – jak sprostać jego potrzebom?

Słyszeliście o pojęciu „pokolenie C”? Nazwa pochodzi od „connect, communicate, change” i odnosi się do osób urodzonych po 1990 roku, a więc między innymi do obecnych uczniów. Jest to pokolenie, które nie pamięta już świata bez Internetu i zaawansowanych technologii, na co dzień korzysta z narzędzi interaktywnych i multimediów, a sposób jego komunikacji ukształtowały komunikatory online. Zamiłowanie dzieci do świata wirtualnego odzwierciedlają wyniki badań - według PBI / Gemius aż 62% dzieci w wieku 10-14 korzysta z Internetu codziennie.
Różnice w komunikacji i przyswajaniu wiedzy między pokoleniem C a poprzednimi stwarzają konieczność zmian w podejściu do nauczania jego młodych przedstawicieli. Nasi eksperci wypowiadają się w tym temacie na łamach dziennika toruńskiego Nowości – zapraszamy do lektury!


Nowości, 02.01.2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz